۳ استعداد ایرانی در مسابقات «مبارزات جمعه» سازمان وان چمپیونشیب در ماه اگوست مبارزه کردند که نتایج متفاوتی را کسب کردند.

 فریار امینی پور ورزشکار موی تای ایران به روند عالی خود با یک برد چشمگیر دیگر ادامه داد و رکورد شکست ناپذیری خود را در مسابقات قهرمانی سازمان وان چمپیونشیب را با ۴ برد از ۴ بازی رساند.  

همچنین در تیرماه امسال، امیر علی اکبری یک برد مهم در برابر«داستین جوینسون» رقیب سنیگن وزن MMA به دست آورد. این برد علی اکبری را به عنوان رقیب اصلی آناتولی مالیخین که در حال حاضر عنوان قهرمان جهان سنگین وزن هنر‌های رزمی ترکیبی سازمان وان چمپیونشیب را در اختیار دارد، قرار می‌دهد.  

همچنین محمد سیاسرانی نیز با شکست دادن رقیب تایلندی خود یعنی «سیتسونگ پنونگ» عملکرد خوبی داشت و رکورد خود را به ۳ بازی و ۳ برد رساند. سیاسرانی در حال حاضر خود را برای مبارزه با ستاره باتجربه قدرتمند تایلندی یعنی «سیت هی» چای آماده می‌کند، جایی که سیاسرانی امیدوار است با رکورد ۴ بازی و ۴ برد امینی پور در «مبارزات جمعه» برابری کند. در تیرماه نیز ۲ مبارز ایرانی به نام‌های محمد صادقی و صادق قاسمی شکست خوردند.  

در مبارزه افتتاحیه هفته ۲۷ مبارزات جمعه رضا ساعدی مقابل رقیب فیلیپینی خود یعنی «کارلو بومینگ» شکست خورد. مبارز فیلیپینی بسیار تیزتر بود و با ضربات متوالی ساعدی را تحت فشار قرار می‌داد. در نهایت با مشت مستقیم به سمت چپ و سپس ضربات زانو پس از تنها ۵۲ ثانیه برنده شد.  

فریار امینی پور ۲۳ ساله علی رغم اینکه در هفته ۲۹ «مبارزات جمعه» با مبارزی با تجربه‌تر و سخت‌ترین حریف خود روبرو شد، اما با کنترل سرعت، دفاع خوب و ضدحمله‌های موثر به برتری دست یافت. امینی پور نه تنها رکورد سازمان وان چمپیونشیب خود را بهبود داد، بلک بهترین نمایش هجومی خود را با پرتاب ضربات و ترکیبی از مشت‌های دقیق ارائه کرد.  

مهربان فرهادی مبارز ایرانی هنر‌های رزمی ترکیبی که ۳۱ سال سن دارد، اولین باخت خود را در رقابت‌های رزمی هنر‌های ترکیبی سازمان وان چمپیونشیب مقابل امیرژانوف تجربه کرد. این ورزشکار تنها پس از ۱:۲۷ در راند اول تسلیم حریف خود شد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار