محدودیت‌های ترافیکی سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری در ارومیه

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری در ارومیه محدودیت‌های ترافیکی اجرا می شود.

سرهنگ رضا پناهی مقدم رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از اجرای محدودیت‌های ترافیکی همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان در ارومیه خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری مسابقات تور دوچرخه سواری بین المللی و تامین ایمنی جاده ای، براي تردد مناسب و بدون ترافيك دوچرخه سواران در مسابقات بين المللي تور آذربايجان محدودیت‌های ترافیکی به شرح ذیل در روز یکشنبه ۵ شهریور ماه توسط پلیس راه در مسیر‌های برگزاری تور دوچرخه سواری به مورد اجرا گذاشته خواهد شد:

۱. در روز یکشنبه مورخه ۵ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ ظهر، تردد کلیه وسایط نقلیه از طرف تبریز به ارومیه و بالعکس از طریق بزرگراه شهید کلانتری با محدودیت حرکت و تاخیر صورت خواهد گرفت.

۲. زمان تقریبی حضور تیم‌های دوچرخه سواری در حوزه استحفاظی جاده‌های استان آذربایجان غربی ساعت ۱۱ صبح خواهد بود لذا از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۳ محدودیت تردد در مسیر برگشت تبریز به ارومیه از سمت عوارضی تا ورودی شهر ارومیه خو‌اهیم داشت لذا خواهشمندیم از مسیر‌های جایگزین استفاده نمایند.

۳. از رانندگان عزیز خواهشمندیم در صورت مواجه شدن با اعمال محدودیت، با صبر و حوصله پلیس را در جهت برگزاری با شکوه و منظم این رویداد ورزشی یاری نمایید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.