نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برون رفت از مشکلات مناطق محروم باید برای سرمایه‌گذاران مشوق قرار دهیم تا دغدغه مردم برطرف شود.

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: ظرفیت های بسیاری در این مناطق وجود دارد، همچنین از ظرفیت گردشگری می توان استفاده کرد.

وی ادامه داد: تامین اعتبار پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم کوهدشت و رومشکان به کندی صورت می گیرد، مردم مشکلاتی دارند و برای دریافت وام با چالش روبرو هستند و سختگیری بانک ها در خصوص ضامن هم تاثیرگذار است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امهال وام های کشاورزی برای پرداخت بدهی کشاورزان ضروری است، همچنین مبالغ گندم و جو باید به این قشر به موقع پرداخت شود.

مبلغی یادآور شد: در رومشکان و کوهدشت برخی شعب بانک‌ها وجود ندارد و به دلیل گردش پول بالا باید ایجاد شود، شعب موجود هم جوابگوی حجم مطالبات مردم نیست.

وی افزود: برای برون رفت از مشکلات مناطق محروم باید برای سرمایه‌گذاران مشوق قرار دهیم تا دغدغه مردم برطرف شود ، در کنار این موضوع باید زیرساخت های مورد نیاز نیز تامین باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.