قتل در مشهد، دستگیری قاتل در مرز ترکیه

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهم به قتل فراری در مشهد با تلاش پلیس آگاهی استان و همکاری پلیس آگاهی در «ماکوی» آذربایجان غربی واقع در مرز ترکیه دستگیر و به مشهد منتقل شد.

سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: هشتم تیرماه امسال در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری، فردی با ضربه چاقو مورد اصابت قرار گرفته بود که به علت جراحات وارده با وجود تلاش پزشکان جان باخت.

او افزود: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با تحقیقات میدانی و اظهارات شاهدان دریافتند این قتل به علت نزاع بین موتورسوار با راننده یک دستگاه خودروی ۲۰۶ و راکب موتورسیکلت دیگری اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی کاراگاهان جنایی پلیس آگاهی استان، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تحت تعقیب قرار گرفت.

شفیع زاده بیان کرد: کاراگاهان دریافتند که متهم قصد خروج از کشور را دارد، لذا محل‌های تردد او در استان‌های شمالی کشور را شناسایی کردند.

او تصریح کرد: متهم در حال خروج از مرز‌های استان آذربایجان غربی با هماهنگی پلیس آگاهی ماکو در استان آذربایجان غربی، هنگام فرار به کشور ترکیه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تاکید کرد: متهم با حضور کاراگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و بازجویی‌های تخصصی اعتراف کرد، مقتول را با ضربات چاقو مجروح و پس از ساعاتی با اطلاع از مرگ قربانی نزاع متواری شده بود.

شفیع زاده اظهار کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی و اخذ نیابت قضایی به خراسان رضوی منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

برچسب ها: دستگیری متهم ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.