راهداری خراسان رضوی در مصرف آسفالت برای بهسازی جاده رکورد زد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خرسان رضوی گفت: این اداره کل با صرف ۹۲۴ هزار تن آسفالت از تابستان پارسال تاکنون، رکورد مصرف قیر و آسفالت در طرح های بهسازی جاده ای کشور را از آن خود کرد.

جعفر شهامت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرسان رضوی گفت: از ۱۲ هزار کیلومتر راه‌های آسفالته خراسان رضوی بیش از ۷۰ درصد دچار آسیب و مشکل بود، در مجموع ۳۷ درصد راه‌ها دارای آسیب دیدگی سنگین بود.

او افزود: پارسال سه هزار کیلومتر از راه‌های شریانی، اصلی و فرعی با اولویت بیشترین آسیب دیدگی را شناسایی و انتخاب نمودیم و در مصوبات سفر پارسال هیات دولت به استان توجه ویژه به ترمیم و روکش این آسفالت‌ها معطوف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: طرح بهسازی آسفالت راه‌ها از تابستان پارسال آغاز و تاکنون هزار و ۱۷۳ کیلومتر راه تا امروز بهسازی انجام شده است.

شهامت بیان کرد: ۳۴۲ کیلومتر از این متراژ لکه گیری با آسفالت با قطر هفت سانتیمتر و ۶۹۹ کیلومتر روکش آسفالت بوده است، بقیه ترمیم راه‌ها نیز با سایر روش‌های نوین ترمیم و نگهداری آسفالت نظیر "اسکراپ سیل" یا همان "آسفالت حفاظتی رویه" صوررت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.