۱۵ کارگاه جاده‌ای برای بهسازی راه‌های اصلی خراسان‌رضوی فعال هستند

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۵ کارگاه جاده‌ای مربوط به اجرای طرح‌های بهسازی و نگهداری راهها، اکنون در جاده‌های اصلی این استان فعالیت دارند.

یوسف بنی اسدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: این کارگاه‌های جاده‌ای ابتدا برای فعالیت طرح ایمنی جاده و محل کارگاه را ارائه داده اند و پس از تایید پلیس راه و رعایت تمهیدات لازم برای تردد ایمن خودروها، مجوز فعالیت از پلیس راه دریافت می‌کنند.

او افزود: مسیر تردد و رفت و آمد روان خودرو‌ها در جاده‌های در دست بهسازی پیش بینی شده است، مکان فعالیت کارگاه به صورت روزانه (آنلاین) برخط در سامانه https://۱۴۱.ir/ بارگذاری می‌شود و رانندگان می‌توانند قبل از سفر‌های جاده‌ای محل کارگاه‌های جاده‌ای را مشاهده کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: تقریبا همه کارگاه‌های جاده‌ای بهسازی و نگهداری، در طول راه‌های اصلی استان فعالیت می‌کنند.

بنی اسدی بیان کرد: جاده‌های منتهی به مشهد و مسیر مشهد- باغچه-تربت حیدریه بیشترین کارگاه‌های جاده‌ای را به خود اختصاص داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار