تکمیل نهایی ۲۰ کیلومتر از بزرگراه سربند به سه‌راهی مشکین‌شهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت:۲۰ کیلومتر از بزرگ‌راه سربند به سه‌راهی مشکین‌شهر بزودی در حال تکمیل نهایی است.

سید‌کمال‌الدین میرجعفریان با اشاره به شتاب گرفتن پروژه‌های بزرگ‌راهی در شهرستان پارس‌آباد طی ۲ سال گذشته، گفت: روکش اولیه آسفالت نزدیک به ۲۰ کیلومتر از بزرگ‌راه سربند به سه‌راهی مشکین‌شهر انجام شده و به‌ زودی با تکمیل سایر اقدامات باقی‌مانده، این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با اشاره به اهمیت توسعه بزرگ‌راه‌های استان، گفت: اجرای پروژه‌های بزرگ‌راهی در پارس‌آباد به‌عنوان مطالبه به‌حق مردم شمال استان در ۲ سال اخیر شتاب گرفت و ۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه تا بران به قرارداد پیمان رفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل تزریق شد و امروز شاهد پیشرفت خوبی در ۲۰ کیلومتر آن هستیم و از بران به کنگرلو نیز در دستور اجرا قرار دارد.

میرجعفریان بیان کرد: نزدیک به ۲۰ کیلومتر از ۴۵ کیلومتر قطعه دوم بزرگ‌راه سربند به سه‌راهی مشکین‌شهر بیش از ۸۰درصد پیشرفت دارد و روکش اولیه آسفالت آن انجام شده و امروز توافق شد با رفع ۲ مانع موجود، به‌زودی روکش دوم آسفالت نیز انجام و این پروژه به بهره‌برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.