پرداخت ۵۷۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران اسدآبادی

مدیر جهادکشاروزی شهرستان اسدآباد از پرداخت ۵۷۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران این شهرستان خبر داد.

محمدکرم مرادی بیان کرد: تا روز گذشته ۵۷۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران شهرستان اسدآباد پرداخت شده که با این میزان پرداخت، به طور میانگین ۸۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

او با اشاره به افزایش تولید ۱۴ هزار تنی گندم اسدآباد نسبت به سال گذشته افزود: در حال حاضر میزان گندم خریداری شده توسط مراکز خرید شهرستان از ۵۷ هزار و ۹۷۲ تن عبور کرده که این رقم در مقایسه با سال قبل ۱۴ هزار تن افزایش داشته و بالاترین رکورد در شهرستان تاکنون بوده است.

مرادی میزان خرید گندم مازاد سال گذشته این شهرستان را ۴۵ هزار تن اعلام کرد و گفت: میزان ظرفیت کل سیلو و انبار‌های گندم این شهرستان ۱۰۵ هزار تن بوده که ۸۳ هزار تن برای خرید تضمینی گندم شهرستان در نظر گرفته شده بود.

او با بیان اینکه در هفته دولت ۳۱ طرح در حوزه جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: نخستین واحد شترمرغ شهرستان با اعتباری افزون بر سه میلیارد تومان با ظرفیت ۴۰۰ قطعه و با اشتغالزایی مستقیم سه نفر با تولید سالانه ۱۸ تن یکی از مهمترین طرح‌های افتتاح شده این اداره در هفته دولت بود.

مرادی با بیان اینکه چند طرح سیستم آبیاری تحت فشار نیز در هفته دولت در شهرستان به بهره‌برداری رسید، افزود: پارسال شهرستان اسدآباد در بحث سامانه‌های نوین آبیاری ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی خود را به این سامانه مجهز کرده است که در این خصوص اسدآباد رتبه اول استان در بحث آبیاری بارانی را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.