اقدام‌های دولت سیزدهم برای بیمه دهک‌های پایین جامعه قابل توجه است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: دولت سیزدهم اقدام‌های قابل توجهی برای پوشش‌دهی بیمه سلامت اقشار کم درآمد و دهک های پایین جامعه داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی سه شنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بیان کرد: سلامت زیربنای رفاه و پیشرفت در تمام ساحت ها است و جامعه سالم می تواند رفاه رابرای مردم خود به ارمغان آورد و قطار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز ازابتدای تشکیل تاکنون قطار سازندگی و خدماتش در حال حرکت و خدمت رسانی است که دولت سیزدهم در راستای پوشش بیمه افراد کم درآمد و دهک های پایین جامعه اقدامات بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی چهره های خدومی در عرصه های مختلف خدمات ماندگاری را انجام دادند و اکنون خدمات آنان را قضاوت می کنیم و به نیکی یاد می کنیم و درآینده نیز ما قضاوت خواهیم شد.

به گفته امام جمعه خرم آباد، اقدام هر کسیکه بتواند در این مقطع زمانی حساس سرمایه اجتماعی ایران اسلامی را اضافه کند در حالیکه پرچم ارزش های ایران اسلامی در مقابل صف آرایی نظام سلطه قرار گرفته است، قابل دفاع و بسیار با ارزش است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه اقدامات بیمه سلامت در دولت سیزدهم با جهش همراه بوده است عنوان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری بیماران باید برای درمان دغدغه باشند و بیش از این دغدغه ای نداشته باشند.

وی با اشاره اقدام‌های مطلوب بیمه سلامت در استان لرستان گفت: از جمعیت ۵۰۰ هزار نفری لرستان بیش از ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد است و جمعیت قابل توجهی نیز تحت پوشش بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه با وجود وضعیت معیشتی در لرستان نسبت به این استان باید نگاه ویژه ایجاد شود عنوان کرد: از سال گذشته عقب ماندگی هایی نیز در لرستان ایجاد شده است و اکنون نیز همچنان در حال حرکت هستیم و به نقطه مطلووب نرسیدیم و زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان نیازمند تکمیل و تامین اعتبارات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.