مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از پوشش کامل برق تمام زیرساخت‌های ارائه خدمت به زوار اربعین در مرز خسروی خبر داد و گفت : به این منظور ۱۴ دستگاه ترانسفورماتور در مرز خسروی تا منذریه عراق نصب شده است.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تاکنون ۱۱۶ میلیارد ریال پروژه در قالب روشنایی معابر، اصلاح و بهینه سازی شبکه، احداث شبکه فشار ضعیف در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین اجرایی کرده است.

وی توضیح داد: در این راستا ۱۴ دستگاه ترانسفورماتور هوایی جهت برق رسانی به قرارگاه‌های اربعین استانداری، وزارت نیرو، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، اورژانس و بیمارستان، بیمارستان‌های صحرایی ارتش و سپاه_اصلاح و تقویت پنج کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی_برق رسانی به پایگاه‌های جاده‌ای هلال احمر و اورژانس در طول مسیر در محدوده شهرستان قصر شیرین تا خسروی نصب شده است.

وی به روشنایی معابر شهرستان قصرشیرین تا منذریه کشور عراق، تامین روشنایی ۲۲ موکب قصرشیرین و سایر شهرستان‌های استان، استقرار سه دستگاه پست سیار جهت تقویت سیستم سرمایشی پایانه خسروی و همچنین استقرار ۲ دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری در پایانه مرزی خسروی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در خصوص خدمات این شرکت به زوار اربعین؛ احداث چهار کیلومتر و ۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی، احداث ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه روشنایی معابر بلواری در شهرستان قصر شیرین، ۱۵ کیلومتر کابل مشترکان در مقاطع مختلف استان جهت برق رسانی به موکب‌های احداثی- تعمیر و سرویس روشنایی معابر مسیر‌های تردد زائرین اربعین در سطح استان عنوان کرد.

مرادی هدف از اجرای این طرح و پروژه‌ها را ارائه خدمت به موکب داران اربعین حسینی اعلام کرد و گفت: امیدواریم با تلاش جمعی بستر مناسب برای تسهیل در تردد و ایمنی زائران فراهم شود و این شرکت در راستای خدمت‌رسانی به زائران، زیرساخت‌های لازم را در بخش برق از ورودی استان تا گذرگاه مرزی خسروی تکمیل کرده است .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.