سرپرست فرمانداری قصرشیرین با اشاره به سهولت تردد زوار اربعین حسینی گفت : زوار در کمتر از یک دقیقه از مرز خسروی عبور می‌کنند.

محمد نجفی سرپرست فرمانداری قصرشیرین تردد در مرز بین المللی خسروی را روان اعلام کرد و گفت : همه امکانات برای زائران در مرز فراهم است و بحمدالله مشکلی وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین افزود: طی شبانه روز گذشته تا الآن بیش از ۸۰ هزار زائر از مرز خسروی به سمت کشور عراق عزیمت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تردد در این گذرگاه روان و شبانه روزی است، گفت: زائران بدون کمترین ایستایی و در کمتر یک دقیقه در حال خروج از مرز هستند.

نجفی ادامه داد: مجموعه پایانه مرز خسروی و شهر قصرشیرین با تمام امکانات در خدمت زائران بوده و سرویس‌های حمل و نقل نیز در ۲ سوی مرز برای جابجایی و انتقال زوار فراهم است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ گیت در دو طرف مرز برای تردد زوار نصب و راه اندازی شده، افزود: تعداد ۱۴۰ گیت فعال بوده و مابقی گیت‌ها نیز بسته به روند افزایشی تردد زوار، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین به زائران توصیه کرد که با توجه به گرمای هوا، زوار بیشتر در ساعات خنک مانند اوایل صبح و اواخر شب به سمت مرز حرکت کنند.

نجفی به زوار توصیه کرد با توجه به ازدحام احتمالی در هفته پایانی منتهی به اربعین، سفر خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.