استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی به مناطق کمترتوسعه‌یافته گفت: دولت سیزدهم توجه بیشتر و رسیدگی سریع‌تر به روند توسعه‌ای مناطق کمتربرخوردار و محروم را در اولویت کاری خود قرار داده است.

غلامعلی حیدری در شورای اداری چهارمحال و بختیاری به‌میزبانی روستای لَندی بخش میانکوه شهرستان اردل اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای بررسی میدانی مشکلات موجود و تلاش برای رفع ان در حد توان به مناطق محروم مانند میانکوه سفر می‌کنند.

وی رعایت عدالت در توسعه و توجه به مناطق کمتربرخوردار را از انقلاب اسلامی ایران و جزو اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم دانست و افزود: تسریع در روند آسفالت جاده روستا‌های این منطقه تا قبل از فصل سرما در دستورکار متولیان امر قرار گیرد و عملیاتی شود.

حیدری تصریح کرد: همچنین مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری و شهرستان اردل برای آسفالت و برق‌رسانی جاده دسترسی به گلزار شهدا، احداث واحد‌های جدید، پرداخت تسهیلات برای تکمیل واحد‌های ساخته شده، گازرسانی به روستاها، تامین نیاز‌های مخابراتی، امدادرسانی، نوسازی و تجهیز مدارس این منطقه اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به لزوم ارائه خدمات بهداشتی به مردم بخش میانکوه شهرستان اردل یادآور شد: در این زمینه گروه‌های جهادی پزشکی در منطقه حاضر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۱:۲۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
غرب استان با وجود دارا بودن منابع فراوان و وسعت فراوان خالی از صنعت است
عدالت را در استان پراکنده کنید و فقط همه صنایع در یک نوار شرقی تجمیع نشوند
آخرین اخبار