نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مقاومت در یک عرصه پیروزمندانه به پیش می‌رود و جبهه مقاومت در سایه انقلاب اسلامی یک افتخار و عزت برای اسلام عزیز است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در نشست شورای اداری اردل گفت: مشکلات شهرستان‌های استان باید با هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی برطرف شود چرا که ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌ها خود موجب تشتت شده و این خود به عنوان یک آسیب به شمار می‌رود.

وی افزود: نباید مردم شهرستان‌های مختلف به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها دچار آسیب شوند بلکه باید با هماهنگی بیشتر بین مسئولان در روند اجرای طرح‌ها سرعت‌بخشی شود.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی عقب‌ماندگی‌های تاریخی در استان اضافه کرد: برخی از این عقب‌ماندگی‌ها در شهرستان‌ها باید به صورت جدی به عنوان مطالبه مردم، برطرف شود.

نکونام، کشاورزی، آب و گردشگری را از نقاط قوت شهرستان اردل عنوان و اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های موجود در بخش‌های آب، گردشگری و کشاورزی می‌تواند شهرستان اردل را متحول کند.

وی با بیان اینکه به عنوان زبان مردم باید با طرح مسائل شتاب بیشتری به کار‌ها بخشید، گفت: در کنار آبادانی و عمران منطقه، نباید اجازه دهیم برخی از مشکلات به یاس و ناامیدی در جامعه تبدیل شود.

نکونام تاکید کرد: حرکتی که امام راحل با انقلاب اسلامی ایران آغاز کردند حیات اسلام، دین، قرآن، مکتب اهل بیت، کرامت انسانی، عزت و فرهنگ اصل است، که باید به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه کرامت به معنی عزت انسانی و زیربار طاغوت و استکبار نرفتن است، گفت: در کنار آبادی زمین باید به فکر حفظ کرامت انسان‌ها بود.

نکونام با بیان اینکه مدیران نه فقط باید زمین را آباد کنند، بلکه باید انسان‌ها را نیز به مقام کرامت و تعالی برسانند، ادامه داد: مسئولان فقط این وظیفه را ندارند که برای مردم خانه، آب و رفاه تامین کنند، بلکه اصل آن است که میز و اداره و مسئولیت را در راستای رساندن مردم به کرامت انسانی قرار دهند و لازمه این مهم، مُزین بودن به اخلاق، ایمان، خدامحوری، داشتن اعتقاد راسخ به شهدا است.

وی گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که مقاومت در یک عرصه پیروزمندانه به پیش می‌رود و جبهه مقاومت در سایه انقلاب اسلامی یک افتخار و عزت برای اسلام عزیز است.

نکونام افزود: در سایه انقلاب اسلامی، جبهه استکبار رو به افول است و طاغوت‌ها یکی پس از دیگری تضعیف می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار