آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع فناوران در شهر نقنه

شهردار نقنه از آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع فناوران خبرداد و گفت: این طرح در راستای سامان‌دهی مشاغل مزاحم و نیمه‌مزاحم شهری پس از سه سال پیگیری در زمینی به وسعت هفت هکتار احداث می‌شود.

شهردار نقنه گفت: فاز نخست پارکینگ ماشین‌آلات سنگین شهرداری نقنه در زمینی به مساحت ۲ هکتار با ظرفیت ۲۰۰ دستگاه کامیون به بهره‌برداری رسید.

علیرضا ملک‌پور همزمان با هفته دولت اظهار کرد: برای راه‌اندازی فاز نخست پارکینگ ماشین‌آلات سنگین شهرداری نقنه افزون‌بر ۴۰ میلیارد ریال تامین و هزینه شده است.

ملک‌پور تصریح کرد: این طرح در راستای مطالبات بحق مردم در کوتاه‌ترین زمان‌ممکن با مشارکت و همکاری مالکان و توان فنی نیرو‌های شهرداری (به‌صورت ۷۰ درصد امانی و ۳۰ درصد پیمانی) و تلاش اعضای شورای اسلامی شهر نقنه عملیاتی و اجرایی شد.

وی یادآور شد: در ۲ فاز بعدی طرح پارکینگ ماشین‌آلات سنگین شهرداری نقنه به مساحت هفت هکتار علاوه بر پارکینگ کاربری‌های خدماتی نیز پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


شهردار نقنه اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح بار ترافیکی ناشی از عبور ماشین‌آلات سنگین در سطح شهر کاهش می‌یابد و مشکلات آلودگی صوتی برطرف و از فرسایش زیرساخت‌های شهری و استهلاک آسفالت جلوگیری می‌شود.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع فناوران در شهر نقنه خبرداد و گفت: این طرح در راستای سامان‌دهی مشاغل مزاحم و نیمه‌مزاحم شهری پس از سه سال پیگیری در زمینی به وسعت هفت هکتار احداث می‌شود.

ملک‌پور تاکید کرد: با احداث، تکمیل و بهره‌برداری از این طرح صنف‌های مزاحم و آلاینده به‌ویژه در حوزه تعمیر خودرو از سطح شهر نقنه سه جابجا، سیما و منظر این شهر سامان‌دهی و درآمد پایدار و اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

وی افزود: عملیات اجرایی آماده‌سازی و شبکه‌بندی معابر مجتمع فناوران شهر نقنه آغاز شده است و تا پایان امسال انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار