مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: پس از گذشت ۲۰ سال، مشکلات تملک و آزادسازی خیابان برازنده مقدم با هدف کاهش بار ترافیکی، رفع شد.

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: باتوجه به تراکم‌ جمعیت موجود در ناحیه آزادشهر و برای تسهیل رفت و آمد و کنترل ترافیک ایجاد شده و همچنین کاهش بار ترافیکی، راه ارتباطی موجود بین بلوار معراج(کارتون سازی) و بلوار شهید موحدین(جوکار) آزادسازی شد.

او افزود: پس از گذشت ۲۰ سال و با تاکید شورای اسلامی شهر یزد، هماهنگی شهردار و تلاش های انجام شده، پلاک های باقی مانده و مشکل دار طی یکسال گذشته در خیابان ۳۰ متری برازنده مقدم، در دستور کار شهرداری منطقه قرارگرفت و با خرید و تملک آخرین پلاک، آماده عملیات عمرانی شد.

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد تصریح کرد: آخرین پلاک های باقیمانده طی یکسال گذشته حدود سه هزارمترمربع بود که برای آزادسازی آن ۲۶ میلیارد تومان هزینه شد.

کشفی بیان داشت: عملیات عمرانی این محدوده در نیمه دوم شهریور امسال آغاز و در صورت تامین اعتبار تا پایان آذر به بهره برداری کامل می رسد.

او ضمن تشکر از همراهی و مساعدت اهالی محل و مالکانی که املاک آنها در مسیر اجرایی مذکور  واقع شده، اظهار امیدواری کرد که اگر این همکاری همچنان تداوم داشته باشد مشکلات تملکی فاز دوم بلوار شهید موحدین در آینده ای نزدیک مرتفع می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.