نیروی انسانی اصلی‌ترین دارایی دولت است

از مدیران دستگاه اجرایی برتر چهارمحال و بختیاری در جشنواره شهید رجایی تجلیل بعمل آمد.

علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در جشنواره شهید رجایی امسال مدیران ۱۹ دستگاه اجرایی برتر استان تجلیل شدند.

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز مزین به وجود کارکنان و مدیران شریف و صادقی است که مخلصانه در رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنند و میدان‌داران اصلی خدمت‌رسانی دولت به مردم هستند.

شهریارپور افزود: نیروی انسانی اصلی‌ترین دارایی دولت است چرا که هم ایجاد کننده دارایی‌های فیزیکی و مالی است و هم نقش کلیدی در تحقق اهداف تحولی دولت خواهد داشت.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: با این رویکرد ضرورت وجود نیروی انسانی چابُک، کارآمد و اُمیدآفرین در تحقق اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم بسیار مشهود است.

شهریارپور ادامه داد: چنین نیروی انسانی باید برخوردار از روحیه تحول و نوآور و به‌دنبال ایجاد رشد و بهره‌وری باشد.

دبیر جشنواره شهید رجایی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ایجاد بهره‌وری در نیروی انسانی مقدمه رشد سرمایه اجتماعی، محقق کننده رشد هشت درصدی اقتصاد کشور و زمینه‌ساز اعتماد عمومی و رضایت‌مندی مردم نسبت به نظام اداری کشور خواهد بود.

وی گفت: وجود نیروی انسانی جهادی با شاخص‌های انگیزه، اندیشه و چابُکی می‌تواند توان دولت را در رفع موانع و چالش‌های پیش‌رو ارتقا دهد.

شهریارپور تاکید کرد: دولت‌ها مسئول وقت، زمان و عمر کارکنان و نیروی انسانی نظام اداری کشور خود هستند و باید در قبال آن پاسخگو باشند، ضمن این که کارکنان نیز در قبال صرف وقت خود در نظام اداری مسئول انجام به‌موقع و بهینه وظایف اداری هستند.

وی ادامه داد: جشنواره شهید رجایی خط پایان تلاش سازنده در عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیست بلکه آغاز تحول در مسیر جدید است.

شهریارپور گفت: ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ در سه محور «رضایتمندی مردم»، «بهره‌وری و تعالی» و «عدالت» با هشت معیار، ۱۶ شاخص، و ۴۳ سنجه با حضور ۵۹ دستگاه اجرایی استان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار