اهدای ۳۵ هزار جلد کتاب در جشنواره نذر کتاب فارس

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از اهدای بیش از ۳۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان در سه هفته نخست برگزاری جشنواره مردمی «نذر کتاب» خبر داد.

محمدحسین فیروزی با اشاره به استقبال گسترده مردم از جشنواره «نذر کتاب» این استان گفت: تنها با گذشت سه هفته از زمان برگزاری نخستین جشنواره مردمی نذر کتاب تا امروز، بیش از ۳۵ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی فارس اهدا شده است.

او با تأکید بر اینکه تاکنون یک هزار و ۲۸۶ خیر نیک‌اندیش در استان در طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌ها مشارکت داشته‌اند، افزود: ارزش ریالی کتاب‌های اهدا شده بیش از ۱۷ میلیارد ریال است و تمامی کتاب‌های اهدایی در جشنواره مردمی نذر کتاب توسط کتابخانه‌های عمومی فارس آماده‌سازی شده و برای استفاده عموم مردم در کتابخانه‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در این طرح گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با اهدای یک کتاب به این رویداد بزرگ مردمی بپیوندند و به گردش کتاب در جامعه کمک کنند. آدرس کتابخانه‌های عمومی استان فارس برای اهدای کتاب، در سامانه SAMANPL.IR در بخش فهرست پرتال کتابخانه‌ها قابل مشاهده است.

یادآور می‌شود، نخستین جشنواره مردمی «نذر کتاب» در استان فارس با شعار «به کتاب‌هایت بال بده» به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس با هدف تأمین منابع کتابخانه‌های عمومی کودک و نوجوان، سیار و روستایی برگزار شده است. این جشنواره از تاریخ ۲۰ مردادماه آغاز شده و تا ۲۴ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار