کارخانه سیم و کابل در گرمسار با حضور وزیر کشور افتتاح شد

واحد صنعتی در حوزه سیم و کابل در گرمسار با حضور وزیر کشور، هیات همراه و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد.

وحیدی وزیر کشور در آخرین برنامه از سفر یک روز به استان سمنان، پس از افتتاح و بازدید از طرح‌های مختلف در شهرستان‌های شاهرود، دامغان و سمنان، در گرمسار غربی‌ترین شهرستان استان سمنان، واحد صنعتی در حوزه سیم و کابل را بهره‌برداری کرد.

وزیر کشور در آیین بهره‌برداری از این واحد گفت:کارگران و فعالان بخش تولید و صنعت، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

احمد وحیدی ادامه داد: کارگران و تولیدگران به‌واقع دلسوزان کشور هستند، چرا که وقت و انرژی خود را برای اصلاح پایه های اقتصادی کشور و ایجاد امید و اشتغال برای جوانان بکار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: بحث هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه دو برابری کارخانه، پیگیری تعهدات ارزی واحد تولیدی و مباحث مرتبط با صادرات آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وزیر کشور گفت: محصولات مجموعه‌های تولیدی حساس، مهم و با دانش فنی بالایی است که به امید خدا تولیدات جدیدتر نیز در برنامه کاری این مجموعه قرار گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت کارا کابل ایوان طرح افتتاح شده در سفر وزیر کشور به استان سمنان با سرمایه گذاری بیش از سه هزار میلیارد ریال و در زیربنایی به مساحت حدود ۶ هزار متر مربع در زمینه تولید انواع سیم و کابل در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار فعالیت می‌کند که با راه اندازی آن ۴۵ نفر مشغول به کار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.