امامان جمعه شهرستان‌های مختلف هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشکلات و نیاز‌های مناطق مختلف استان را مطرح کردند.

امامان جمعه شهرستان‌های مختلف هرمزگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن تسلیت اربعین حسینی، مشکلات و نیاز‌های مناطق مختلف استان را مطرح کردند.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس گفت: خانواده‌ها باید به اهمیت فراگیری علم و دانش توجه ویژه داشته باشند.
خطبه‌های نماز جمعه میناب
امام جمعه موقت میناب با تسلیت اربعین حسینی گفت: در جمهوری اسلامی ایران مسئولان خدمتگزاران مردم هستند.

حجت الاسلام عابدین نجاتی زاده به سالروز شهادت رئیس علی دلواری اشاره کرد و گفت: رئیس علی دلواری پیشگام مبارزه با استکبار بود.

خطبه‌های نماز جمعه بندرلنگه
امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: حفاری کانال‌های فیبر نوری برای راکبان موتورسیکلت در شب‌ها بسیار خطرناک است و متولیان امر برای پر کردن این کانال‌ها اقدام کنند.

حجت الاسلام فقیهی فر افزود: وضعیت آسفالت کوچه و معابر اصلی شهر بندرلنگه مناسب نیست و سگ‌های ولگرد نیز در همه جای بندرلنگه و کنگ آسایش را از خانواد‌ها گرفته اند.

خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ دهقان امام جمعه موقت اهل سنت بندرلنگه گفت: مومن در جامعه و خانواده خود مسئول است و باید قبل از متهم کردن دیگران، نفس و اعمال خود را مورد بررسی قرار دهد.

خطبه‌های نماز جمعه سیریک
امام جمعه موقت شهرستان سیریک گفت: کاهش تورم یکی از مسائل مهم است و می‌تواند تحریم‌های دشمنان را خنثی کند.

حجت الاسلام مجتبی رازمند افزود: حضور مسئولان بین مردم باعث می‌شود بهتر بتوانند برای رفع چالش‌های اقتصادی و معیشتی مردم برنامه ریزی و اقدام کنند.

خطبه‌های نماز جمعه بوموسی
امام جمعه موقت بوموسی گفت: اربعین پدیده بزرگ اجتماعی و سرشار از ایثار، خلوص، صفا و صمیمیت و انسانیت است.

حجت الاسلام جاودان افزود: شهرستان بوموسی محرومیت‌های فراوانی دارد و لازم است که مسئولان به صورت شبانه روزی و جهادی تلاش کنند.

خطبه‌های نماز جمعه پارسیان

امام جمعه پارسیان گفت: شهیدان رجایی و باهنر با جهت گیری انقلابی و الهی و خدمت مخلصانه برای مردم در تاریخ جاودانه شدند.

حجت‌الاسلام محمد بارانی افزود: از اداره راهداری برای اصلاح و آسفالت برخی نقاط حادثه خیز و از اداره آبفا برای رفع مشکل آبرسانی به پنج روستای فارسی، اکبری، تنبو شمالی، تنبو جنوبی و سروباش قدردانی می‌کنم.

خطبه‌های نماز جمعه بشاگرد
امام جمعه موقت بشاگرد گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی حرکت بزرگ دینی است که اتحاد جهان اسلام و آزادی خواهان دنیا را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی افزود: تعاونی‌ها در بشاگرد ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال و تولید هستند که لازم است مسئولان آن‌ها را ساماندهی و حمایت کنند.

خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد

امام جمعه حاجی آباد گفت: هر مسئولی که برای مردم و با نیت جلب رضای الهی کار کند هیچگاه ناامید و خسته نمی‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی افزود: قدردانی و تمجید رهبر معظم انقلاب از رئیس جمهور و دولت سیزدهم، وظیفه دولتمردان را سنگین‌تر می‌کند تا با تلاش بیشتری برای حل معیشت مردم گام بردارند.

خطبه‌های نماز جمعه رودان
امام جمعه موقت رودان گفت: ناکارآمد نشان دادن نظام از برنامه‌های اصلی دشمن است که باید با بیان پیشرفت‌های کشور این حربه را بی اثر کنیم.

حجت الاسلام رضا مهدوی افزود: در مواردی مانند عدالت، اقتصاد و معیشت خانواده‌ها دارای مشکلات و ضعف‌هایی هستیم و از دولتمردان درخواست داریم برای رفع این مشکلات تلاش کنند.

خطبه‌های نماز جمعه بندر خمیر

امام جمعه بندرخمیر گفت: مهمترین پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب از خدمات دولت این است که نباید اسیر ناکارآمدنمایی نظام توسط دشمنان شد.

حجت الاسلام شعیب صالحی افزود: تاکید دولت بر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی فرصت خوبی برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و آموزشی در بندر خمیر است.

خطبه‌های نماز جمعه هرمز
امام جمعه موقت هرمز گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین مهم‌ترین راه برای جهاد تبیین، روشنگری و دشمن‌شناسی است.

حجت الاسلام مسعود شهدوستی با اشاره به معرفی شهردار جدید هرمز گفت: امیدواریم در رشد و آبادانی شهری در جزیره هرمز قدم‌های مهمی برداشته شود.

برچسب ها: نماز جمعه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.