امام جمعه بندرعباس گفت: حضور ایران در قرارداد‌های بین المللی نشانه قدرت کشور است.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه امروز بندرعباس گفت: پیوستن ایران به پیمان‌های بین المللی و حضور رئیس جمهور در قرارداد‌های بین المللی نظیر شانگ‌های نشان دهنده قدرت اقتصادی و صنعتی نظام اسلامی است.

 امام جمعه بندرعباس افزود: دستاورد‌های این حضور و نیز سفر به ۱۸ کشور دنیا در آینده‌ای نه چندان دور مشخص می‌شود.

او رشد اقتصادی کشور در دولت سیزدهم را چهار و چهار دهم درصد اعلام کرد و افزود: اگر چه این عدد باید به ۸ درصدبرسد، اما در این مدت رقم قابل توجهی است.

نماینده ولی فقیه در استان به رشد سرمایه گذاری در کشور اشاره کرد و گفت: این رقم در دولت سیزدهم شش و هفت دهم درصد افزایش یافته است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: در دولت سیزدهم رشد بیکاری در کشور یک درصد کاهش یافته است و از نه و سه دهم درصد به ۸ درصد رسیده است اگر چه راه درازی در این رابطه داریم.

او در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن با سیاه نمایی سعی در بزرگ نمایی مشکلات جامعه دارد اگر چه معترفیم نقص‌هایی وجود دارد که درصدد رفع آن هستیم.

عبادی زاده افزود: تسهیل گری در صدور کسب وکار از طریق سامانه‌های الکترونیکی، تقویت نظام مالیاتی و کاهش فرار‌های مالیاتی از اقدامات دولت سیزدهم بود.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: در این مدت ۷۵ طرح در حوزه نفت و گاز اجرایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: همچنین در این مدت ۲۵ درصد از محصولات دیم کشور افزایش یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: در این سفر زیارتی باید الگوی همه کشور‌ها بوده و از خیر و برکات معنوی آن بهره‌مند شد.

برچسب ها: نماز جمعه ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.