مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خطاب به مدیران استان یزد گفت: بازخوانی و بازسازی هویت تاریخی، فرهنگی و معنوی یزد در دستور کار باشد.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه میبد در نشست مشترک با استاندار یزد و جمعی از مدیران استان یزد با اشاره به اینکه، یزد در همه اسناد مهم کشوری باید برش استانی سرآمد داشته باشد، گفت: عزم استان باید بر آن باشد که یزد در همه شاخص‌ها سرآمد باشد که این موضوع شدنی است.

او اظهار داشت: سند الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفته تدوین شده است و به زودی ابلاغ می‌شود. این سند با رویکرد ۵۰ ساله و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است که باید یزد در آن پیشگام باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه میبد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: تیم مدیریتی استان هم جوان هست هم در مسیر کارسازی هستند و برای نیل به اهداف استان باید همه تلاش خود را به کار گیرد.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: نهج البلاغه در حوزه متون اخلاقی، همچون خورشید می‌درخشد. به طلبه‌ها همواره توصیه می‌کنیم که نهج البلاغه در سبد مطالعه هفتگی باشد، به تیم پا به کار و فعال مدیران استان هم توصیه میکنم، مطالعه مستمر نهج البلاغه را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار یزد در جریان حضور مدیران استان در دفتر آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه میبد با اشاره به اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی در یزد، نظام مدیریتی استان به این جوانی نبوده است، گفت: اعتماد دولت مردم به جوانان دستاورد بزرگی است 

مهران فاطمی در ادامه سخنانش یکی از مهمترین دغدغه‌های استان را موضوع آب عنوان کرد و اظهار داشت: در همین راستا مصوبه ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی را از دولت دریافت کردیم. 

او افزود: برای تامین مالی، معادنی برای اجرای این پروژه تخصیص یافت. این سبک تامین مالی که با ابتکار استان یزد بود، مشکل انتقال آب به تمامی استان‌های کشور که با تنش آبی روبرو بودند را مرتفع خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.