دستور وزیر فرهنگ برای بازگشت ۴۰ نوازنده اخراجی ارکستر سمفونیک

وزیر فرهنگ طی جلسه‌ای با نمایندگان ۴۰ نوازنده اخراج شده از ارکستر سمفونیک تهران دستور فوری برای بازگشت این نوازندگان را صادر کرد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی یک جلسه با نمایندگان ۴۰ نوازنده اخراج شده از ارکستر سمفونیک تهران، دستور فوری بازگشت این نوازندگان را صادر و خواستار پیگیری حق و حقوق از دست رفته این نوازندگان شد.

تیرماه امسال نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران اعلام کردند، ۴۰ نفر از آن‌ها به‌خاطر مشکلاتی که با منوچهر صهبایی (رهبر مهمان ارکستر) داشتند و البته به علت شرکت نکردن در آزمون نوازندگی ارکستر اخراج شده‌اند.

در تیرماه سال جاری در حالی که روابط عمومی بنیاد فرهنگی هنری رودکی حضور بیش از ۸۳ هنرمند در آزمون نوازندگی ارکستر سمفونیک تهران را به رسانه‌ها ارسال کرد، خبر‌هایی مبنی‌بر قطع همکاری این مجموعه با ۴۰ نوازنده باسابقه در این ارکستر منتشر شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۲ شهريور ۱۴۰۲
آماری شفاف از مالیات سلبریتی ها و هنرمندان ارائه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
چرا اخراج کنید که حالا برگردونید؟
انگیزه دارن واسه برگشتن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
اوره سازها ادعای بدهی ناچیز خوراکشان به دولت را دارند ، متانول ساز ها ادعای گرانی خوراکشان . فعلا هر دو طرف فاسد دارند مردم را اهرم کرده و برای منافع خود استفاده می کنند . وزارت نفت را شفاف کنید . قیمت ها را شناور کنید بدون افراط و تفریط . حق مردم را بستانید
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۱:۱۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
وزیر دستور احقاق حقوق ضایع شده کتابداران را صادر کند که برای کارمندان ارشاد اعمال کرد و برای کتابداران بودجه ندارد
آخرین اخبار