مسئول پایانه مرز خسروی با اعلام اینکه سیر آمار زائرانی که به کشور بر می‌گردند در حال افزایش است، گفت : تمام زیرساخت‌ها برای بازگشت زائران اربعین حسینی از طریق این مرز رسمی فراهم است.

میثم پرهیخته مسئول پایانه مرز خسروی گفت : ۴۵۴هزار و ۴۶۵ زائر از اول تا پایان روز پانزدهم ماه صفر از این گذرگاه مرزی برای حضور در آئین معنوی راهپیمایی اربعین راهی کربلای معلا شده اند که ۶۲ هزار و ۳۱۱ نفر از مجموع زائران خروجی طی شبانه روز گذشته است.

وی ادامه داد: از مجموع زائرانی که طی ۱۵ روز گذشته از گذرگاه خسروی تردد کرده اند، در مجموع ۱۲۱ هزار و ۹۶۳ زائر از این مرز به کشور بازگشته اند و ۴۴هزار و ۴۹۷ نفر از زائران ورودی از مرز رسمی خسروی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است که از این گذرگاه وارد کشور شده اند.

مسئول پایانه مرز خسروی گفت: با نزدیک شدن به ایام اربعین هر لحظه بر تعداد زائران خروجی و ورودی در این گذرگاه افزوده می‌شود و تردد در این گذرگاه پرحجم، اما روان و شبانه روزی بوده و هیچ مشکلی نداریم و آمادگی کامل برای میزبانی زائران اربعین را داریم.

پرهیخته تصریح کرد: زیرساخت‌ها مطلوب و امکانات موجود پاسخگوی حضور روزانه بیش از ۱۰۰ هزار زائر و در مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در ایام اربعین امسال است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.