رییس حوزه هنری استان قزوین از اکران آثار خوشنویسی عاشورایی هنرمندان قزوینی به مناسبت همزمان شدن روز قزوین و ایام اربعین با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری خبر داد.

محمدرضا امامقلی رییس حوزه هنری استان قزوین از اکران آثار خوشنویسی عاشورایی هنرمندان قزوینی به مناسبت همزمان شدن روز قزوین و ایام اربعین با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری خبر داد و گفت: هنر به فضای بصری شهر شور، نشاط و طراوت می‌بخشد.

 امامقلی افزود: با توجه به پایتختی قزوین در هنر خوشنویسی از هنرمندان خوشنویس شهر که دارای درجه استادی هستند خواسته شد آثار عاشورایی مناسب اکران شهری را به حوزه هنری ارائه کنند.

وی اظهار کرد: آثار دریافتی در بیش از ۴۰ نقطه شهر قزوین در سازه‌های بیلبرد، پل برد و فیکسچر نصب شد و نمایش این آثار تا اربعین ادامه دارد.

امامقلی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی و جلسات صورت گرفته با سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بزودی آثار هنرمندان عکاس، خوشنویس، تصویرگر و ... نیز در تابلو‌های شهری قزوین در معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت

وی با اشاره به همکاری بین حوزه هنری و سازمان زیباسازی شهرداری قزوین افزود: سعی ما این است که بتوانیم با همکاری این سازمان و ظرفیت بالای هنری هنرمندان قزوینی، برای ارتقا هویت بصری شهر تلاش کنیم.

این مسئول اضافه کرد: مدیریت سازمان زیباسازی شهر قزوین با نگاه ویژه به هنر و هنرمندان قزوین در خصوص تبلیغات فضای شهری اخیرا همکاری شایسته‌ای با حوزه هنری داشته و بدون شک در آینده نزدیک اتفاقات خوبی را برای مردم قزوین در این حوزه رقم خواهیم زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.