کارگردان نمایش "شاید باران شدی"گفت: این نمایش در سالن علامه رفیعی قزوین روی صحنه خواهد رفت.

مرتضی نجفی کارگردان نمایش "شاید باران شدی"گفت: این نمایش از ۶ تا  ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن علامه رفیعی قزوین روی صحنه خواهد رفت.

 نجفی اظهار کرد: شاید باران شدی، اثری است که در جشنواره تئاتر فجر شرکت کرده و در تاریخ هشتم بهمن در ۲سانس در سالن چهارسوی تئاتر شهر تهران اجرا شده است.

این هنرمند قزوینی بیان کرد: موضوع این نمایش مربوط به داستان زندگی یک خلبان است که در دوران جنگ تحمیلی هواپیمای او دچار سانحه می‌شود و همسر وی سال‌ها منتظر بازگشت این خلبان می‌ماند و برای او اتفاقاتی پیش می‌آید.

وی با بیان اینکه این اثر، پس از جشنواره، در شهر قزوین نیز به اجرای عمومی می‌رسد، افزود: شاید باران شدی، به نویسندگی شهرام کرمی و با هنرنمایی بازیگرانی، چون شیما برناس، حسن یاوری، امیرمحمد خوشنواز، نکیسا ناپلئونی، کیوان حبیبی، حسین علیجانی، سجاد کریمی، عمار رسولی و محمدمهدی شهرتی مجموعه‌ای از بهترین هنرمندان قزوین را در خود جا داده است و آهنگساز این نمایش نیز فرامرز نصیری است که با هنر خود توانسته نظم بهتری به اثر بدهد.

به گفته او، افتتاحیه این اثر نمایشی ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ با مسئولین، هنرمندان شاخص و پیشکسوتان عرصه هنر نمایش هنر در قزوین برگزار خواهد شد.

کارگردان نمایش «شاید باران شدی» اظهارکرد: علاقه‌مندان به تئاتر برای خرید بلیط این اثر نمایشی می‌توانند به سایت rastangisheh.ir مراجعه کنند یا برای هماهنگی تهیه بلیط با شماره ۰۹۹۳۵۱۹۹۲۶۴ تماس بگیرند.

نمایش «شاید باران شدی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مرتضی، یکی از ۴۷اثر پذیرفته‌شده در رقابت‌های صحنه‌ای چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است .

این هنرمند تصریح کرد: با توجه به امکانات محدود شهرستان‌ها، انتظار می‌رود در جشنواره‌ها به آثار هنرمندان شهرستانی توجه بیشتری شود.

او با اشاره به کمبود زیرساخت تئاتری در قزوین، توضیح داد: در قزوین یک سالن درخور و مناسب تئاتر به لحاظ سخت‌افزاری وجود ندارد و مطالبه تکراری این موضوع، باعث شده تا هنرمندان از بازگو کردن آن خسته شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار