مهار دودزدگی در مجتمع مسکونی ۲۷۰ واحدی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:با تلاش ماموران آتش نشانی دودزدگی مجتمع مسکونی ۲۷۰ واحدی شهرک شهید کشوری اصفهان مهار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با اعلام گزارش آتش سوزی در ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه ظهر امروز در مجتمع مسکونی ۱۶ طبقه در این شهرک ماموران آتش نشانی مجهز به تجهیزات اطفای حریق به همراه دو واحد اورژانس به محل اعزام شدند.


منصور شیشه‌فروش افزود: محل ایمن سازی و حدود ۶۰ نفر از ساختمان تخلیه شدندو در بررسی مأموران امدادی دود زدگی ساختمان از طبقه سوم این مجتمع خالی از سکنه انتشار یافته است.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: با توجه به عواقب جبران‌ناپذیر حریق در مجتمع‌های مسکونی، تصویب شده که سیستم‌های برخط اعلام اطفای حریق در تمام ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی نصب شود.


شیشه فروش گفت: هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی موظف هستند که سیستم‌های اعلام اطفای حریق، پایان کار و مجوز آتش‌نشانی از نظر مسائل اطفای حریق داشته باشند.


او افزود: بر اساس هشدار‌های ابلاغی باید در ۳۰۰ نقطه اصفهان شیر‌های هیدرانت نصب شود و لازم است شرکت آب و فاضلاب و آتش‌نشانی در این خصوص اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.