اعتبار تکمیل و بهره‌برداری از ۱۹۲۸ پروژه در کمیته برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان توزیع شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات مورد نیاز بالغ بر یک هزار و ۹۲۸ پروژه استان در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها مصوب شده است.

مهرداد عرب اول  در شورای برنامه ریزی استان با اشاره به برگزاری سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان گفت: چند دستور کار مهم در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، از جمله اقدامات مؤثری که کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها برای توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۲ بین پروژه‌های نیمه تمام، احداثی، تعمیرات و تجهیزات انجام دادند.

وی ادامه داد: بالغ بر یک‌هزار و ۹۲۸ پروژه در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها مصوب شد که گزارش نحوه توزیع کامل اعتبارات آن‌ها در شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارائه شد.

این مقام مسئول گفت: دستور کار دوم در خصوص توزیع اعتباری بود که از محل جزء ۱۲۱ ردیف ۵۵۰ هزار جدول شماره ۹ قانون بودجه به مبلغ ۹۵ میلیارد تومان برای ساماندهی، مرمت و بازسازی آب بندان‌ها و هوتک‌ها به استان ابلاغ شده است.

وی افزود: بخشی از این اعتبار در اختیار شرکت آب منطقه‌ای و قسمتی دیگر در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت.

عرب اول گفت: دستور کار سوم مربوط به موارد ارجاع شده از کارگروه امور زیربنایی بود که مهم‌ترین آن ایجاد ۸ منطقه سکونت گاهی جدید در نوار ساحلی و حوزه مکران است، در همین رابطه مواردی توسط مشاور ارائه و ایرادات کار عنوان شد که اصلاح و در جلسه آینده شورای برنامه ریزی ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار