نادری: مطالبات یامگا هم با پافشاری ساپینتو پرداخت شد/ آمانوف با 80 هزار دلار حاضر به فسخ قرارداد بود!

مترجم ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص حواشی پیش آمده صحبت‌هایی را بیان کرد.

فرازد نادری مترجم ریکاردو ساپنیتو سرمربی سابق استقلال اظهار کرد:  آمانوف برای جدایی آماده تفاهم بود و بار‌ها پیغام داد، خواستار برگزاری جلسه شد، اما توجهی نکردند. حاضر بود بخشی از طلب خودش را دریافت کند و با رضایت برود. آن زمان حدود ۸۰ هزار دلار می‌خواست و با امضای توافقنامه مشترک قرارداد را فسخ می‌کرد. من این موضوع را چندین‌بار به باشگاه اعلام کردم، اما پاسخی نمی‌دادند.

او ادامه داد: وقتی رفت مقصران این جدایی و شکایت احساس خطر کردند. می‌دانند هوادار آن‌ها را مقصر می‌داند که چنین خسارتی به باشگاه زدند و حالا مشغول داستان‌سرایی شده‌اند. نه ایمیلی پاک شده نه کسی از تمایل آمانوف برای جدایی بی‌خبر بود. اتفاقا به‌خوبی می‌دانستند خواسته این بازیکن چیست و با چه شرایطی می‌تواند با کمترین هزینه و رضایت دوجانبه جدا شود.

نادری افزود: در ماجرای آمانوف توصیه‌های محسن ابراهیمی (ایجنت یامگا) بود که می‌گفت بگذارید این بازیکن برود، دستش به‌جایی بند نیست و نمی‌تواند کاری کند. شکایت هم کند به‌جایی نمی‌رسد.

او خاطر نشان کرد: از آقای قاضی‌نور و خصوصا بیژن طاهری بپرسید چند‌بار آمانوف آمد و اعلام کرد می‌خواهم بروم بیایید تفاهم کنیم؟ خود بازیکن می‌گفت من دنبال شکایت نیستم، ترجیح می‌دهم توافق کنیم. حالا چطور می‌گویند ایمیل پاک شده و ما بی‌خبر بودیم؟ به همان آقای مشاور بین‌الملل گفتم این بازیکن به‌دنبال تفاهم و سازش است، گفت شاید ما دوست نداشته باشیم سازش کنیم، به شما ارتباطی ندارد. 

نادری در پایان گفت: در کل مجموعه باشگاه مگر کسی بود که از تمایل آمانوف برای جدایی بی‌خبر باشد؟ وقتی گذرنامه خودش را از باشگاه تحویل گرفت، مسئولان باشگاه می‌گفتند برود هیچ ایرادی ندارد، نمی‌تواند شکایت کند. حالا چرا مسئولیت تصمیمات خودشان را نمی‌پذیرند؟ همین بلا را می‌خواستند سر یامگا هم بیاورند، اما با پافشاری ساپینتو مطالبات این بازیکن پرداخت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار