۷۴۶ نفر ایثارگران قم در دستگاه‌های اجرایی تبدیل وضعیت شدند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا تیرماه ۱۴۰۲ از ۷۷۰ نفر ایثارگران مشمول در ۵۴ دستگاه اجرایی استان، ۷۴۶ نفر تبدیل وضعیت شده اند.

حسن نادری گفت: نسبت مشمولین تبدیل وضعیت استخدامی یافته به کلیه مشمولین ذینفع در استان قم تا پایان تیرماه سال جاری ۹۶ درصد می‌باشد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم ، نفرات مانده مشمولین تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را مربوط به نداشتن پست سازمانی متناسب با شرایط احراز ایثارگران ذکر کرد که باید با تعامل با وزارتخانه یا ستاد مرکزی خود مورد پیگیری قرار دهند.

نادری همچنین عدم ارائه مستندات و مدارک لازم از سوی خود ایثارگر مشمول به واحد‌های استانی جهت طی فرآیند تبدیل وضعیت در سامانه کارمند ایران را از جمله دیگر مشکلات تبدیل وضعیت باقی ایثارگران مشمول استان قم ذکر کرد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم  در ادامه با اشاره به این که ۸۱ درصد کارمندان قمی متاهل هستند گفت: ۱۷ درصد از کارمندان استان مجرد و ۲ درصد از آنان نیز معیل (طلاق گرفته) هستند.

نادری با اشاره به این که ۳۴ هزار و ۱۲۱ کارمند در دستگاه‌های اجرایی استان قم مشغول به خدمت هستند از رسمی و رسمی آزمایشی بودن تعداد ۲۲ هزار و ۴۷۱ نفر از آنان خبر داد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم  بیان کرد: یک هزار و ۵۸۸ نفر از کارمندان استان معادل پنج درصد آنان دارای مدرک دکترا و هفت هزار و ۲۱۷ تن از کارکنان دستگاه‌های اجرایی معادل ۲۱ درصد کل کارکنان استان دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

نادری عنوان کرد: بیشترین فراوانی مدرک تحصیلی در بین کارکنان استان مربوط به مدرک کارشناسی با ۴۹ درصد fh تعداد ۱۶ هزار و ۸۲۶ نفر است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم  یادآور شد: کارکنان مرد ۶۱ درصد و کارکنان زن نیز ۳۹ درصد از کل کارمندان استان قم را شامل می‌شوند و بیشترین کارکنان در دو دستگاه آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی قم شاغل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار