فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت : بازگشت زوار اربعین با ترافیک سنگین و روان در راه‌های استان در حال انجام است.

کیخسرو دستغیب فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت : شاهد موج برگشت زوار حسینی از مرز خسروی به داخل مرز جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: در محور حمیل به اسلام آباد و گردنه قلاجه و گواور به اسلام آباد، از شهرستان‌های قصرشیرین و سرپل‌ذهاب به اسلام آباد شاهد محور‌های پرتردد و روان هستیم.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: از شهرستان اسلام آباد به سمت کرمانشاه کنگاور و بیستون شاهد حجم سنگین ترافیک به سمت استان همدان و خروجی آن هستیم، لذا به رانندگان و زوار توصیه می‌شود از توقف بی‌جا در سطح راه خودداری شود.

 دستغیب گفت: با توجه به اینکه ۵۱ درصد از تصادفات در محور‌ها به علت خستگی و خواب آلودگی است لذا به رانندگان توصیه می‌شود در مواکب تعبیه شده استراحت کافی داشته باشند تا شاهد حادثه‌ای نباشیم.

وی گفت: زوار اربعین با سعه صدر و رعایت طولی با خودرو جلویی و خودداری از شتاب بی‌مورد نهایت همکاری بعمل آوردند تا شاهد کمترین تصادفات باشیم.

وی اذعان داشت: در ۲۰ روز گذشته، ۶۷ درصد تصادفات منجر به فوت و ۳۷ درصد تصادفات منجر به جرح و در مجموع تصادفات جرحی و فوتی و خسارتی حدود ۴۷ درصد کاهش تلفات در سطح راه‌های استان داشتیم .

برچسب ها: پلیس آگاهی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.