محدودیت‌های ترافیکی تا روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی مازندران ادامه دارد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

محدودیت تردد جاده چالوس

تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده‌های انارک، هزارچم و سیاه بیشه سنگین است.

تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال مسیرجنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد در مسیر شمال به جنوب اکنون روان است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ فردا شنبه ۱۸ شهریور ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روزاز مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد شد.

محدودیت تردد محور هراز

تردد همه وسایط نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه انجام خواهد شد.

محدودیت تردد وسیله نقلیه سنگین

آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی از جاده کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ شهریور از جاده هراز ممنوع است.

محدودیت تردد موتور سیکلت

آمدوشد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریور از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها است و چنانچه ترافیک عادی باشد، با هماهنگی قبلی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

مسافرانی که قصد سفر از تهران به مازندران یا بالعکس را دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های مازندران می‌توانند با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

همچنین شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها نیز آماده پاسخگویی وضعیت راه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار