ترافیک عادی و روان در جاده های مازندران؛ جاده چالوس احتمالا یک طرفه می شود

جاده های مازندران از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند اما در صورت سنگین شدن ترافیک محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعمال می شود

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد خودروها اکنون در همه محورهای منتهی به مازندران و جاده های چالوس ، هراز، سوادکوه و  آزادراه تهران - شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی  هستند اما محدودیت تردد خودروهای سبک در محور کندوان در صورت وجود ترافیک سنگن از ظهر امروز اعمال می شود و تردد انواع وسایل نقلیه در جاده کندوان از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز پنجشنبه  ۱۶ شهریور از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع خواهد بود

محدودیت تردد وسیله نقلیه سنگین
آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی از جاده کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.
تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ شهریور از جاده هراز ممنوع است.

محدودیت تردد موتور سیکلت
آمدوشد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریور از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها است و چنانچه ترافیک عادی باشد، با هماهنگی قبلی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

مسافرانی که قصد سفر از تهران به مازندران یا بالعکس را دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های مازندران می‌توانند با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

همچنین شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها نیز آماده پاسخگویی وضعیت راه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار