تردد حدود ۱۰ هزار زائر اتباع خارجی از مرز خسروی

رئیس ستاد اربعین اتباع خارجی استان کرمانشاه گفت : در ایام اربعین امسال حدود ۱۰ هزار زائر اتباع خارجی از مرز خسروی تردد کردند که از این میزان ۶ هزار و ۵۳۳ نفر از زائران اتباع خارجی از این مرز عازم کربلای معلی شده و تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از آن‌ها به کشور بازگشته اند.

حمزه سلیمانی رئیس ستاد اربعین اتباع خارجی استان کرمانشاه در حاشیه بازدید معاون و وزیر و رییس سازمان ملی مهاجرت کشور از مرز رسمی خسروی گفت : برابر دستور العمل ابلاغی از وزارت کشور ورود و خروج زائران اتباع خارجی از مرز خسروی به خاطر ملاحظه‌های امنیتی ممنوع شد، ولی زائران حسینی اتباع خارجی از کشور‌های گرجستان و تاجیکستان و برخی کشور‌ها به صورت خودجوش خود را به مرز خسروی رساندند.

وی اظهار کرد: با رایزنی‌های به عمل آمده اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری با وزارت امور خارجه در غرب کشور موفق شدیم از ۲۷ مردادماه تا کنون ۶ هزار و ۵۳۳ زائر تبعه خارجی از مرز خسروی راهی کربلای معلی شوند.

رئیس ستاد اربعین حسینی اتباع خارجی استان کرمانشاه گفت: رکورد تردد زائران اتباع خارجی از مرز بین‌المللی خسروی شکسته شد که این آمار نشان از امنیت بالای مرز بین المللی خسروی دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.