سرپرست فرمانداری قصرشیرین با یادآوری مرز خسروی در این شهرستان به عنوان قدیمی‌ترین گذرگاه رسمی ایران با کشور عراق؛ گفت : احیا و معرفی این منطقه نیازمند کار رسانه‌ای جدی تری در ابعاد کلان است.

محمد نجفی سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت : تردد حدود یک میلیون نفری زائران در اربعین امسال از مرز خسروی به عنوان قدیمی‌ترین گذرگاه رسمی ایران با کشور عراق یک ظرفیت بزرگ رسانه‌ای برای احیا و بازگشت این مرز به جایگاه اصلی خود است.

وی با قدردانی از آنچه که ایفای نقش و عملکرد موثر ایرنا در پوشش همایش بزرگ اربعین و معرفی مرز خسروی نامید، اظهار کرد: حضور ۲۵ میلیون زائر در این کنگره عظیم فرصتی برای معرفی اسلام و نزدیکی ۲ ملت ایران و عراق است و نمونه‌ی چنین اجتماع فرهنگی در هیچ جای دنیا نمونه ندارد.

وی سکوت خبری رسانه‌های دنیا در همایش بزرگ اربعین را جهت دار عنوان و اظهار کرد: معرفی این حماسه باشکوه باعث بیداری ملت‌ها و پی بردن به عظمت و اعجاز امام حسین (ع) می‌شود که دشمنان نمی‌خواهند دیده و شنیده شود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین ادامه داد: اربعین علاوه بر برکات معنوی نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های شهرستان، تبادل فرهنگی و نشاط اجتماعی داشت و پیش بینی می‌کنیم با توجه به رضایت زائران در اربعین آینده شاهد افزایش تردد زوار از گذرگاه خسروی باشیم.

نجفی تصریح کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه معتبر می‌تواند در ابعاد مختلف به ارتقای ظرفیت‌های قصرشیرین کمک کند و این شهرستان در همسایگی ۲ بخش عربی و کردی کشور عراق با مزیت‌های کم نظیری که از آن برخوردار است باید به جایگاه واقعی خود دست یابد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.