اندیشیدن تمهیداتی برای بازگشت آخرین گروه‌های زائران از مرز‌های سه گانه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگشت زائران یزدی از سه مرز چذابه، مهران و شلمچه صورت گرفته است.

رستگاری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: از پنجشنبه شب اوج سفر برگشت زائران اتفاق افتاد و باید هر سه مرز چذابه، مهران و شلمچه برای انتقال زائران به یزد را پوشش می‌دادیم که برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفت. 

او ادامه داد: پنجشنبه ۲۱ دستگاه اتوبوس به مرز مهران، ۳۰ دستگاه اتوبوس به مرز چذابه اعزام شدند و صبح جمعه نیز همه زائران در مرز چذابه به استان یزد منتقل شدند که البته صبح جمعه با موج برگشت زائران در مرز چذابه مواجه شدیم که نهایتا با برنامه ریزی‌ها پایانه مرزی تخلیه شده و همه زائران به استان یزد اعزام شده‌اند و فقط ۱۲۰ نفر در پادگان عاصی زاده ساماندهی شده که تا ساعات پایانی جمعه به یزد اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزدگفت: دیروز ۷۰ دستگاه اتوبوس وبالغ بر دوهزار نفر از زائران را از مرز‌ها به استان یزد منتقل کرده ایم و ده‌ها دستگاه اتوبوس دیگر نیز در روز‌های آینده به مرز‌ها اعزام می‌شوند و جمعه شب حدود ۲۰ دستگاه اتوبوس در مرز‌ها کار انتقال زائران به استان یزد را انجام دادند.

او افزود: در مرز مهران برای انتقال زائران مشکلی نداریم و تردد زائران یزدی در مرز مهران به روانی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.