رییس محاکم کیفری دو شهر کرمان گفت: صلح وسازش یک زوج کرمانی موجب مختومه شدن تعدادی پرونده در دستگاه قضایی و مراجع انتظامی در کرمان شد. 

رییس محاکم کیفری دو شهر کرمان گفت: صلح وسازش فی مابین یک زوج کرمانی موجب مختومه شدن تعدادی پرونده در دستگاه قضایی و مراجع انتظامی در کرمان شد. 

احمد قربانی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اختلاف شدید بین یک زوج کرمانی در طول دو سال تعداد زیادی پرونده در مراجع مختلف اعم از دادگاه حقوقی، دادگاه جزائی، دادسرا، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف و مراجع انتظامی تشکیل شده بود.

این مقام قضایی اظهار داشت: با توجه به جلسات صلح و سازش صورت گرفته در دادگاه کیفری ۲ کرمان، نامبردگان ضمن توافق با یکدیگر نسبت به کلیه پرونده‌ها رضایت داده و این اقدام منجر به مختومه شدن تعداد زیادی پرونده در مراجع مختلف شد. 

وی با بیان اینکه این زوج کرمانی در مراجع مختلف شکایات متعددی علیه یکدیگر مطرح کرده بودند، اظهار داشت: با بررسی سیستم مدیریت پرونده این زوج فقط در محاکم کرمان ۷ فقره پرونده در جریان رسیدگی داشتند که با صلح وسازش تمامی پرونده‌ها مختومه گردید؛ و بیش از ده پرونده نیز در سایر مراجع مختومه شده است.

برچسب ها: صلح و سازش ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار