عملیات اجرایی شهریاران در سیستان وبلوچستان آغاز شد

دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی طرح ملی شهریاران در این استان خبر داد.

رضا جعفری  اظهار کرد: طرح ملی "شهریاران" بستری برای حمایت از ایده‌ها، طرح‌های اجرای شده و در حال انجام با محوریت مردم بوده که در سیستان وبلوچستان نیز همزمان با کل کشور آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح همه گروه های جهادی و نخبگانی و فعالان حوزه های مختلف مردمی می توانند با ارسال ایده ها، طرح های اجرا شده و در حال انجام خود در تمام شهرهای و روستاهای سیستان وبلوچستان شرکت کرده و از حمایت های آموزشی، مشاوره ای، هدایت و راهبری بهره‌مند شوند و در نهایت نیز ایده‌های برتر جهت عقد تفاهم نامه‌های تخصصی به نهادهای مرتبط معرفی خواهند شد.

به گفته دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان؛ این طرح با حمایت ویژه دولت و تاکید جدی استاندار آغاز شده و همه مدیران دولتی نیز مکلف به حمایت از ایده‌های منتخب مردمی خواهند بود و مقصود آن نیز حل مشکلات مردم با محوریت مردم، تصمیم سازی و نظارت مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: مخاطب اصلی این طرح ملی، گروه های میانی، نخبگان، فعالان جهادی و سازمان‌های مردم نهاد هستند که می‌توانند اقدامات شاخص خود در ۶ حوزه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان، کشاورزی و ادیان و مذاهب را تهیه و به دبیرخانه این ستاد به آدرس زاهدان روبروی بیمارستان بوعلی. ستاد حکمرانی مردمی ارسال کنند.

جعفری تاکید کرد: علاقه مندان تا ۲۰ مهرماه مهلت دارند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در فراخوان از طریق ارسال عدد یک به شماره تلفن همراه ۰۹۹۶۵۲۲۳۴۰۶ اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار