نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

روایت فرایند تحقق دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: بشارت دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری در ۲۰شهریورماه محقق شد.

  نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: در روز‌های گذشته شاهد حرکت پرشور شور مردم و پیاده‌روی در زیارت اربعین امام حسین(ع) بودیم و این حضور پر شور مردم و به خصوص نسل جدید نشان دهنده گسترش موج اسلام‌خواهی و دین‌داری در جامعه اسلامی و خصوصا در ایران اسلامی است.

 امام جمعه زاهدان افزود: در راهپیمایی اربعین موج عظیمی راه افتاده که یک خیزش عمومی برای گسترش اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) است و انشالا که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با بشارت دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری در ۲۰شهریورماه عنوان داشت: قبل از دوران کرونا و در اجلاس نمایندگان ولی‌فقیه خدمت مقام معظم رهبری عرض کردم که مردم استان ما متقاضی دیدار با شما هستند و اگر بشود چنین دیداری را اختصاص دهید مطلوب است که ایشان موافقت نمودند و ما مشغول هماهنگی‌ها بودیم که متاسفانه جریان کرونا باعث تعطیلی دیدار‌ها گردید.

امام جمعه زاهدان افزود: پس از دوران کرونا کار را پیگیری کردیم و هفته گذشته اطلاع دادند و روز یکشنبه ۱۲ شهریور‌ماه توفیق شد تا حضور مقام معظم رهبری مشرف و نماز را هم خدمت ایشان اقامه کنیم و بعد از نماز هم گفتگوی مختصری خدمت ایشان بود و در ادامه نیز با همکاران دفتر ایشان جلسه هماهنگی را برگزار کردیم.
وی گفت: به علت پرهیز از ایجاد سنت دیدار مردم استان‌های مختلف با مقام معظم رهبری، ایشان با قرار دادن یک روز جهت ملاقات مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی موافقت کرده‌اند که دو هزار نفر سهمیه به سیستان و بلوچستان و هزار نفر سهیمه به مردم استان خراسان جنوبی اختصاص یافت.
امام جمعه زاهدان گفت: تقسیم این سهمیه دو هزار نفری در بین سه میلیون نفر از جمعیت استان کار سختی است که دوستان در استانداری این ستاد را تشکیل دادند و طیف‌ها و کمیته‌‌های مختلف شکل گرفت و مجموعه‌های مختلف از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پای کار آمدند.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تاکید شده بود که از همه اصناف و اقشار حاضر باشند و یک سوم جمعیت هم به بانوان اختصاص یابد و دوستان استان در این جهت زحمت کشیدند و طبیعی است که با این سهیمه دو هزار نفری دل همه افراد به دست نخواهد آمد چرا که عده زیادی از مردم خواستار زیارت مقام معظم رهبری هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار