زائران امام مهربانی ها، میهمان موکب کرمانی ها

در آستانه شهادت امام رضا(ع) سپاه ثارالله استان کرمان با برپایی موکب در مشهد به زوار امام رئوف (ع) خدمت رسانی می‌کند.

جواد طاهرنژاد، مدیر موکب ثاراللهیان استان کرمان گفت: سپاه ثارالله استان کرمان با هدف خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا (ع) در مشهد مقدس نسبت به راه‌اندازی موکب ثاراللهیان اقدام کرده است.

او افزود: این موکب با کمک و پشتیبانی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و با همکاری بنیاد کرامت رضوی و پایگاه مسجدالرضا (ع) مشهد مقدس در پارکینگ خیابان طبرسی، نبش کوچه مجتمع آموزشی رفاهی ثارالله دایر شده است.  

  طاهرنژاد با اشاره به  اسکان روزانه  بیش از ۲ هزار نفر  در موکب ثاراللهیان از  پخت و  توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم بین زائران و مجاوران  امام مهربانی‌ها (ع) خبر داد.  

او با اشاره به  راه اندازی چایخانه موکب با انواع نوشیدنی‌ها  افزود: پذیرایی موکب ثاراللهیان از امروز دوشنبه ۲۰ شهریور جاری آغاز شده  و  تا پایان ماه صفر به کار خود ادامه می‌دهد.

 مدیر موکب ثاراللهیان استان کرمان تصریح کرد: برای خدمت‌دهی بهتر به زائران همچنین از گردان نانوایان شهدای خانوک  که از خواهران و خانواده معظم شهدای خانوک هستند، دعوت کردیم و آن‌ها به مشهد اعزام شدند و نان سنتی خانوک را طبخ و  بین زائران و مجاوران توزیع می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار