فرماندار کوهبنان بر امید آفرینی برای حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: دبیران و معلمان نقش مهمی در پرشور برگزار شدن انتخابات دارند.

در آستانه سال تحصیلی جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه احمد معصومی گزارشی از آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، نیاز‌ها و خواسته‌ها صحبت کرد.

مجید توکلی گفت: مدرسه شهید سلیمانی سال قبل و مدرسه پیش حرفه‌ای حضرت معصومه (س) امسال به‌مدارس شهرستان افزوده شده است.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان بر راه اندازی هر چه سریعتر استخر شنا، سامان دهی سرویس مدارس، ارائه خدمات به دانش آموزان نیازمند، تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی، احداث هر چه سریع‌تر زمین‌های چمن مصنوعی مدارس، خط کشی محل عبور دانش آموزان در جلوی مدارس با همکاری شهرداری و راهنمایی و رانندگی و... تاکید کرد.

 او از تعامل و همکاری بسیار خوب فرمانده، جانشین و کارکنان انتظامی کوهبنان خصوصا در راستای نجات دانش آموزان از دست فرد آدم ربا تقدیر و تشکر نمود.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان بر امید آفرینی در مردم برای حضور گسترده در انتخابات تاکید کرد و افزود: دبیران و معلمان نقش مهمی در پرشور برگزار شدن انتخابات دارند.

او ادامه داد: باید از حضور گسترده مردم خصوصا جوانان و نوجوانان دانش آموزدر مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین تقدیر و تشکر کنیم.

مجید توکلی افزود: مدرسه شهید سلیمانی سال قبل ومدرسه پیش حرفه‌ای حضرت معصومه امسال به‌مدارس شهرستان افزوده شده است.

در ادامه منصور جعفری گفت: دو رشته پرورش گل‌های درون خانه‌ای و پرورش قارچ به رشته‌های مهارتی مجتمع امام رضا (ع) اضافه شده است تا دانش آموزان پس از فراغت از تحصیل با مهارتی جهت اشتغال آشنایی داشته باشند.

او ابراز داشت: سالیان گذشته رشته مشبک کاری را داشتیم در حالی که بازار کار در این رشته اشباع شده اشت.

رئیس مجتمع امام رضا (ع) ابراز داشت: در صدد راه اندازی گلخانه در مجتمع امام رضا هستیم تا در کنار آموزش شاهد تولید محصولات باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار