دبیر قرارگاه حقوق عامه دادستانی مرکز استان در حاشیه بازدید از استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان بر همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط با اداره کل ورزش و جوانان استان در امر تجهیز و تکمیل این استادیوم تاکید کرد.

 حسینی دبیر قرارگاه حقوق عامه دادستانی مرکز استان گفت: این توضیحات و گزارش جامع کار‌های انجام شده توسط مدیریت ورزش و جوانان استان در بازدید صورت گرفته به عینه مشاهده شد و مشخص است که در این بازه زمانی کوتاه و قبل از بازی اول تیم فوتبال شمس آذر تلاش‌های شبانه روزی و جهادی صورت گرفته است.

 حسینی با اشاره به نقش و اهمیت ورزش در اسلام بیان داشت: ورزش در اسلام از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است. ورزش در برابر ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی قدرت بازدارندگی داشته و از بروز بسیاری از جرائم و مفاسد پیشگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: دادستانی قزوین در راستای بالا بردن روحیه نشاط و طراوت و سر زندگی در جامعه و در بین جوانان و همچنین تقویت و حمایت از متولیان ورزش در انجام وظایف و تکالیف مقرر قانونی از هیچ کمک و حمایتی دریغ نمی‌کند.

حسینی همچنین خاطر نشان کرد: سایر ادارات و دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری، نیروی انتظامی، راهور همچون گذشته و برابر قانون نهایت همکاری و مساعدت را با اداره کل ورزش و نوجوانان استان در جهت رفع مشکلات و نواقص باقیمانده استادیوم داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار