مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان:

نمایشگاه صادرات به روسیه در کاهش هزینه های تاجران و تولیدکنندگان موثر است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان به برگزاری نمایشگاه صادرات به روسیه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در راستای کاهش هزینه‌های ارزی حضور در نمایشگاه‌های خارجی برای تاجران و تولید کنندگان مفید و موثر است.

امیررضا معظمی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان درباره نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه گفت: دعوت هدفمندانه و اختصاصی تاجران، تولید کنندگان، وارد کنندگان، تامین کنندگان و توزیع کنندگان کشور روسیه و برخی کشورهای آسیای میانه، این پیش زمینه را ایجاد کرده است که با حضور قدرتمند و پررنگ تولید کنندگان استان و کشور در این نمایشگاه، در راستای توسعه تجارت و عملکرد مثبت صادراتی استان و کشور موثر واقع شوند.

وی اضافه کرد: انعقاد قرارداد و روابط تجاری بین تاجران ۲ کشور و تعیین جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مسیرهای کریدور اصلی تامین، تجهیز و تولید مشترک برای صادرات به کشور روسیه با همکاری واحدهای تولیدی استان و کشور نقش اصلی و حائز اهمیتی دارد.

معظمی ادامه داد: از سوی دیگر متناظریابی دقیق و شناسایی تاجران و بازرگانان دعوت شده در این نمایشگاه سبب خواهد شد که به صورت حتمی جهش تجارت خارجی در استان و کشور به روسیه انجام گیرد.

وی به ارائه حمایت های یارانه از سوی ارگان‌ها و بخش‌های مختلف و همچنین برگزاری همایش‌های فرصت‌های تجاری ایران و روسیه اشاره و خاطرنشان کرد: نشست‌های اختصاصی جلسات بی تو بی (B۲B)، بازدید از مراکز و کارخانجات تولیدی و صنعتی و شرکت های دانش بنیان در بخش خصوصی، می‌تواند یکی از دستاورد های بزرگ برای صادر کنندگان استان و کشور در این حوزه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.