برگزیدگان چهارمین سوگواره عکس استانی همزمان با آیین اختتامیه این سوگواره معرفی شدند.

آیین اختتامیه چهارمین سوگواره عکس استانی "راویان عشق" امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد کردستان و جمعی از مسئولان شهرستانی و هنرمندان استان در مجتمع فرهنگی هنری امیرنظام گروسی بیجار برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این آیین با اشاره به اینکه چهارمین سوگواره عکس "راویان عشق"در راستای نکوداشت عکاس عاشورایی زنده یاد امیر احمدزاده برگزار شد، اظهار داشت: در کنار برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاهی از آثار برگزیده این سوگواره در مجتمع فرهنگی و هنری امیرنظام گروسی بیجار برپا شد.

علی اصغر دریایی با اشاره به برگزاری سوگواره در ۲ بخش حرفه‌ای و موبایلی افزود: ۱۵۰ اثر از هنرمندان استان کردستان به دبیرخانه این سوگواره عکس ارسال شد.

او یادآور شد: در این دوره از سوگواره هنرمندان شهرستان‌های قروه، بیجار و کامیاران آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

در این آیین و در بخش عکس موبایلی فرزانه واعظ مومنی، محمد شهبازی و سامان خدایاری به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش عکس حرفه‌ای نیز مبین محمدجوادی رتبه سوم، فرزانه واعظ مومنی دوم و سیدعلی رضویان اول شدند.

همچنین علی نوری برگزیده بخش اربعین شد و در این بخش سعید کردی نیز مورد تقدیر قرار گرفت. در این آیین عطیه علی محمدی سپهر محمدی و پوریا سبحانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.