تصویب راهکار‌های رفع مشکلات ۱۹ طرح تولیدی در چهارمحال و بختیاری

اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری برای رفع مشکلات و موانع پیش روی ۱۹ طرح تولیدی با ارائه راهکارهایی، مصوباتی را به تصویب رساندند.

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای رفع موانع تولید و احیای واحد‌های تولیدی گفت: راهکار‌های رفع مشکلات ۱۹ طرح تولیدی صنعتی و کشاورزی در این استان مصوب شد.

محمد کاظم منزوی در خصوص نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و آخرین تصمیمات اخذ شده در این نشست اظهار کرد: اعضای این کارگروه در چهارمحال و بختیاری مشکلات این واحد‌های تولیدی صنعتی و کشاورزی را در نشست‌های کارشناسی بررسی و راهکار‌های قانونی برای رفع این مشکلات را ارائه کردند.

وی افزود: استمهال وام، قسط‌بندی دوباره تسهیلات، بخشش جریمه‌های بانکی، تخفیف و بخشش مالیات، اجازه ادامه فعالیت واحد‌های صنعتی دارای تسهیلات مشکوک‌الوصول و سایر امور بانکی از مهمترین مشکلات مطرح و بررسی شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری همچنین مشکلات مرتبط با تسهیلات ارزی یکی واحد‌های تولیدی فولادی استان رفع شد.

وی یادآور شد: طرح‌های مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در نشست‌های تخصصی از سوی کارشناسان بررسی و راهکار‌های رفع این مشکلات در جلسه ستاد مصوب می‌شود.

منزوی اظهار کرد: همچنین مشکلات مربوط به تامین برق سه طرح کشاورزی در شهرستان بن شامل ۲ گلخانه و یک طرح آبیاری نوین یک طرح زراعت با بیش از سه هزار نفر اشتغال‌زایی مطرح و قرار شد این مشکل با همکاری شرکت شهرک‌های کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه‌ای و شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار