معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش ضرایب مالیاتی طلافروشان این استان از سطح ملی پیگیری خواهد شد.

محمدکاظم منزوی در نشست با اتحادیه طلافروشان چهارمحال و بختیاری به‌میزبانی اتاق اصناف شهرستان شهرکرد اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای کاهش ضرایب مالیاتی این اتحادیه پیگیری‌های قانونی را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری سقف افرایش انتقال پول از کارت طلافروشان را بررسی و راهکار‌های کارشناسی عملیاتی در این حوزه را ارائه کند.

منزوی تصریح کرد: خدمات صنف طلافروشان بسیار مهم و تاثیرگذار است و به‌صورت عُرفی مبنای تفسیر تحرک اقتصادی در چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود و پس از قیمت دلار نرخ طلا مبنای معاملات قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: در این نشست موضوع ضرایب مالیاتی در مالیات بر عملکرد، مالیات ارزش افزوده، مباحث مالیاتی تهاتُر طلا با طلا، لزوم استفاده از حسابداری پیشرفته و داشتن دفاتر برای طلا فروشان، نقش نرخ تورم در درآمد طلافروشان و ارزش اُجرت این صنف به‌طور کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار