استاندار البرز گفت: مشکلات تالاب صالحیه شهرستان نظرآباد در این استان با توجه به اثرات زیست محیطی آن باید به جدیت بررسی شود.

مجتبی عبداللهی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز گفت: چرای دام به ویژه شتر در حوالی تالاب صالحیه از مواردی است که نیازمند بررسی کارشناسانه و تصمیم گیری قاطع است.

او با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر بزرگ اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری اجتماع اربعین، بیان کرد: با همدلی و انسجام و تلاشی که در راستای کسب رضایتمندی مردم صورت گرفته، شاهد افزایش حمایت های اجتماعی و حضور مردم در آیین های مذهبی هستیم.

استاندار البرز ادامه داد: همزمان با مراسم مذهبی پایان ماه صفر راهپیمایی هایی در نقاط مختلف شهر و به طور متمرکز در امامزاده حسن(ع) برگزار خواهد شد.

عبداللهی گفت: هفته دفاع مقدس و هفته وحدت را نیز در پیش داریم که مراسم و جشن هایی را در استان خواهیم داشت که جشن بزرگ غدیر از جمله آنها است.

وی با اشاره فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی از مدیران استان خواست به پاس تلاش های نیروهای فراجا در این مناسب مراسم یادبود و تقدیر برگزار کنند.

استاندار البرز گفت: با توجه به ایام مهر ماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه باید بستر لازم برای پذیرایی از دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید و فضایی پر شور و نشاط مهیا شود.

وی افزود: باید تمام توان خود را برای کسب رضایتمندی مردم و حل مشکلات آن ها معطوف کنیم و دیدارهای مردمی و میزهای خدمت برپا شود.

عبداللهی گفت: پیگیری در خصوص تحقق کامل مصوبات سفر رئیس جمهور از سوی مدیران دستگاه ها، ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.