عباسی معاون توسعه مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و افزایش حجم تردد و لزوم ایجاد بستر مناسب جهت بهرهمندی کاربران جادهای و آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائرین حرم رضوی در مجتمعهای خدمات رفاهی بینراهی نظارت و بازرسی تشدید شده است.
او با اشاره به اجرای طرح نظارتی بر مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی افزود: این طرح تا پایان جابجایی زائران حرم رضوی و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه دارد.
عباسی با بیان اینکه مجتمعهای خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند، ادامه داد: وضعیت نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمعها به طور مستمر مورد نظارت و بازرسی قرار میگیرد.
معاون توسعه مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی بیان کرد: کارشناسان با سرکشی و نظارت بر مجتمعها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمعهای خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راههای استان را فراهم کردهاند.
او از کلیه کاربران جادهای خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمعهای خدمات رفاهی، مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت اطلاعات راهها، اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.