مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعزام بیش از ۱۵ هزار مسافر به مشهد در روز‌های ۲۰ تا ۲۴ شهریور به وسیله ناوگان حمل و نقل استان خبر داد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) است، همه ساله زائران حرم مطهر رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

او افزود: ۱۵ هزار و ۴۷۲ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ شهریور از مبادی شهرستان‌های استان به مشهد مقدس اعزام شده اند.

جلال زاده بیان کرد: جابجایی این تعداد مسافر با انجام ۶۰۲ سفر به وسیله ناوگان حمل و نقل مسافر استان صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان مسافر، مالکین و رانندگان سخت کوش استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به زائرین حرم رضوی استفاده می‌کنند.

مسافرین می‌توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به استان به درگاه‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر ۷۲۴ و www.payaneh.ir  مراجعه کنند

همچنین مسافرین می‌توانند هرگونه تخلف مشاهده شده از سوی شرکت‌های حمل و نقل را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۴۱ و ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا اقدام لازم صورت پذیرد.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.