با حذف گزینه نان کنجد دار کنجد به عنوان گزینه و کالایی جدا مانند پلاستیک در کارتخوان نانوایی‌های استان مرکزی تعریف شده است. 

 گودرزی مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری مرکزی گفت: بر اساس قولی که به شهروندان داده بودیم از این پس، گزینه "نان با کنجد" از کارتخوان نانوایی‌ها حذف شده و کنجد به عنوان گزینه و کالایی جدا مانند پلاستیک در کارتخوان‌ها تعریف شده است. 

گودرزی افزود: نانوایان با اطلاع از این موضوع، حقوق شهروندان را رعایت کرده و مشتریان خود را مطلع نمایند تا شهروندان هر گونه خرید در نانوایی‌ها را بر اساس گزینه‌های تعریف شده در کارت خوان‌ها انجام دهند. 

او اضافه کرد: با وضعیت اعمال شده، از این به بعد، اگر به جای کنجد و پلاستیک خریداری شده، تعداد نان بیشتری در کارت خوان‌ها ثبت شود، با نانوایی متخلف برخورد قانونی می‌شود. 

مدیر کل دفتر اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به پرداخت یارانه دولتی به نانوایی‌ها گفت: با پیگیری صورت گرفته، پرداخت یارانه ۴۰ درصدی دولت من بعد هدفمند و با قاعده خواهد بود و در مواردی که نانوا بیش از سهمیه اقدام به کشیدن کارت می‌کند و خرید صوری اتفاق می‌افتد یا سایر تخلفاتی که محتمل است، یارانه ۴۰ درصدی پرداخت نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل بابایی بابازاده
۲۳:۵۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام خدمت جناب آقای مهندس گودرزی عزیز بنده یک نانوا در شهرستان ساوه هستم که مدت سی دوسال به صورت حرفه ای مشغول به کار نانوایی هستم و حدود پانزده سال. است که مجوز نانوایی متعلق به خودم است به این دلیل نیز هیچگونه بیمه ای ندارم و مبتلا به سرطان استخوان هستم حدود شش ماه است که به علت جاذبه جایی به ملک شخصی خود با اینکه جواز کسب بنده جهت بهره برداری در ملک جدید صادر شده اما جهاد کشاورزی و معاونت عمران به دلیل خشونت شخصی که با بنده دارند بابت کلاه برداری و سواستفاده از سامانه به هر طریقی و اطلاع کامل بنده از این قضایا مخالفت با فعالیت بنده در نانوایی خود را دارند از شما بزرگوار تقاضای رسیدگی را دارم درضمن کلیه حرفهایم را حاضر با ارائه سند و مدرک هستم پیشا پیش ازشما مهندس محترم کمال تشکر را دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
نانوا بادرآمدسال۹۹زندگیش رواداره میکنه مجبوره یجوری دخل خرجش رودربیاره نانوا اصلا از طرف دولت حمایت نمیشه روزی اگر ۱۰۰۰قرص نان تولید بکند میشه یک میلیون وهشصد پول ۳نفر کارگربقیه ازکجا تامین بشه آیا ۴۰درصدجواگوی هزینه دیگرمی شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
نانوایی بربری محله ما در فاز دو هپکو اول بیست متری جنب اورژانس الزهرا اکثر اوقات کنجدی میپزه ومشتری مجبوره ببره. ایکاش نظارتی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
با با کنجد زوری شده چهارعدد کنجد می پاشند هزار تومان می گیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
باسلام به جای اینقدر ایراد گرفتن به مشکلات نانوایی‌ها هم رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس
۰۴:۴۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
باسلام در روز چه قدر ریخت وپاش می کنی شما اگر یک ساعت تونسی کنار تنور نانوایی در با این هوای گرم وایسی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۳:۰۹ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
با عرض ادب کلا باید گزینه کنجد حذف شود نان بربری داخل هپکو فاز۲ اصلا رعایت نمی کنه زوری کنجد میریزه و میگه میخواید ببر نمیخواید نبر تازه آ رد را هم کیلویی ۲۰هزار تومان به مردم میفروشه هیچ نظارتی هم نیست برای اثبات خودشان اقدام به خرید آرد از این نانوایی انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
سجاد شهریاری
۱۶:۱۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
تهران منطقه 12 دلخواهی نیست یه بربری با چهارتا کنجد و زوری بهت میفروشن میگی ساده می‌خوام میگه نداریم ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
برخی نانوایان بالاجبار نان کنجدی به مشتری می‌دهند تا مبلغ بیشتر از مشتری دریافت کنند مثلا نانوایی بربری فاز ۲ هپکو اصلا نان بربری ساده به مشتری نمیدهد و فقط می‌گوید نان کنجدی داریم میخوایی ببر و نمیخوایی نبر .
Germany
فرشاد
۰۷:۲۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
خبر بسیار خوبی است ولی همه ما می‌دانیم که اکثر نانوایان زحمت کش در ریختن کنجد بسیار امساک می کنن بهتر است کنجد هر قرص نان در پلاستیک های کوچک پرس شده یا هر بسته بندی که براحتی قابل استفاده باشد در اختیار مردم قرار گیرد همانند پلاستیک نان که نانوایان محترم به تعداد انگشت شمار کنجد ریخته شده روی نان نگویند نان کنجدی و مقدار آن ثابت و بدون کم و کسر باشد. باتشکر از لطف شما فرشاد کریمی از اراک.
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۱۴:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام خدمت شما،بنده یک نانوا هستم میخواستم در جواب شما بگم قیمتای نان کنجدی درج شده در دستگاه کارت خوان متعلق به سال ۹۹ هستش یعنی اون موقع کنجد کیلویی ۲۰ الی۳۰ بوده ولی الان کیلویی ۱۳۰ تا ۱۷۰ هستش حالا شما قضاوت کن ما کم میزنیم یا نون کنجد باید گرون بشه
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۴:۵۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
نان کنجدی باید گرون بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
کنجد = مغایرت با اصل شفاف سازی و کلاهبرداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
هرگزینه اضافه روی دستگاه پوز همچون کنجد یا پلاستیک ، خلاف قانون است . هرکی کنجد خواست خودش باید کنجد بیاورد و تحویل نانوایی دهد