دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی منطقه ۲ کشور امروز در تبریز آغاز شد.

دوره آموزشی تربیت مدرس معلمان تربیت بدنی منطقه ۲ کشور در راستای اجرا و ارزشیابی درس تربیت بدنی مدارس و با هدف حفظ و ارتقای سلامت جسمانی و حرکتی دانش آموزان و دانش افزایی و افزایش توانمندی‌های معلمان تربیت بدنی با شعار "معلم کارآمد ، امیدآفرین و مدرسه بانشاط " برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی سه روزه ۱۳۶ معلم ورزشی منتخب و ۳۱ نفر کارشناس تربیت بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های شمال غرب کشور شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و گیلان شرکت دارند.

مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در مراسم آغاز این دوره گفت: با برگزاری این دوره‌ها در ۶ منطقه کشور نزدیک  به۷۷۰ مدرس تربیت بدنی و ۲۳۰ نفر کارشناس مسئول و کارشناس تربیت بدنی دانش آموزی تربیت خواهند شد.

آقای جعفری با اشاره به فعالیت حدود ۳۳ هزار معلم تربیت بدنی در مدارس کشور نقش آنان را در ارتقای سلامت و افزایش شور و نشاط و انگیزه در دانش آموزان بسیار مهم توصیف کرد.

آقای سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم به وظیفه سنگین معلمان تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: تربیت‌بدنی و ورزش از مهمترین عوامل تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت و برقراری توازن و تعادل قوای بدنی دانش‌آموزان است و باعث کاهش استرس، اضطراب و افسردگی می‌شود و به تقویت روحی، افزایش حافظه، خلاقیت و مهارت حل‌مسئله کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.